donald Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Jeg er veldig usikker på hvilken deleleverandør jeg skal velge. Valget står mellom AKS DASIS oljekjøler, PRASCO, NRF og VAN WEZEL. Er det noen forskjell på kvaliteten på disse merkene? Kan jeg gå for den billigste AKS DASIS uten konsekvenser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 23, 2016 Share Skrevet Juni 23, 2016 Ser du har E39, kjør på med Koed. Bruker alternative varer hele tida, og det er god holdbarhet! Liker servicen også Flinke folk. Kan dog ikke svare konkret på spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Jeg ser på www.autodeler.co.no, men vanskelig å få svar fra dem. Koed er kanskje et bedre alternativ, men de forteller ikke hvem som produserer de alternative delene. Man burde samle alle erfaringer med de forskjellige deleleverandørene på noen sider. Det ville vært en stor hjelp. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Er bare og sende mail til Koed så svarer de på om hvilken leverandør det er på den delen du lurer på . Gjør det hele tiden og hvilken de eventuelt vil anbefale med tanke på holdbarheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå