Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg vet det er forskjell på M-sport og M-tech, men er det noe forskjell på M-sport og Replica M3 fram fanger? prøvde å lete men fant ikke noe på det.

og hva synes folk er tøffest? :P M-sport? M-tech? M3 replica?  Har tengt å ha leppe eller splittere på fangeren

Skal på en E90 320d 2006

IMG_20160603_214129.jpg

Skrevet

M-sport/M-sportspakke/M-tech/M-pakke/younameit er akkurat det samme, men ved forskjellig ordbruk. Nå finnes det sikkert et dusinvis "M3" replica støtfangere, så det er nok varierende hvordan utseende på disse er. Det er i hvert fall helt sikkert at en "M3" replica støtfanger skiller seg både ut fra original M3 støtfanger og M-pakke - i negativ forstand (i mine øyne).

Skrevet
1 minutt siden, Saltkjelen skrev:

M-sport/M-sportspakke/M-tech/M-pakke/younameit er akkurat det samme, men ved forskjellig ordbruk. Nå finnes det sikkert et dusinvis "M3" replica støtfangere, så det er nok varierende hvordan utseende på disse er. Det er i hvert fall helt sikkert at en "M3" replica støtfanger skiller seg både ut fra original M3 støtfanger og M-pakke - i negativ forstand (i mine øyne).

Okei, men det er jo foskjell på M-tech og M-sport?

Skrevet

Personlig syns jeg M-sport/M-tech fangeren til E90/91 er veldig fin. Men, jeg monterte nettopp noen "milde" splittere på min originale fanger og syns de ga den et brukbart løft=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...