Vebjørnaa Skrevet Juni 24, 2016 Skrevet Juni 24, 2016 Hei, jeg vet det er forskjell på M-sport og M-tech, men er det noe forskjell på M-sport og Replica M3 fram fanger? prøvde å lete men fant ikke noe på det. og hva synes folk er tøffest? M-sport? M-tech? M3 replica? Har tengt å ha leppe eller splittere på fangeren Skal på en E90 320d 2006
Saltkjelen Skrevet Juni 24, 2016 Skrevet Juni 24, 2016 M-sport/M-sportspakke/M-tech/M-pakke/younameit er akkurat det samme, men ved forskjellig ordbruk. Nå finnes det sikkert et dusinvis "M3" replica støtfangere, så det er nok varierende hvordan utseende på disse er. Det er i hvert fall helt sikkert at en "M3" replica støtfanger skiller seg både ut fra original M3 støtfanger og M-pakke - i negativ forstand (i mine øyne).
Vebjørnaa Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Skrevet Juni 24, 2016 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: M-sport/M-sportspakke/M-tech/M-pakke/younameit er akkurat det samme, men ved forskjellig ordbruk. Nå finnes det sikkert et dusinvis "M3" replica støtfangere, så det er nok varierende hvordan utseende på disse er. Det er i hvert fall helt sikkert at en "M3" replica støtfanger skiller seg både ut fra original M3 støtfanger og M-pakke - i negativ forstand (i mine øyne). Okei, men det er jo foskjell på M-tech og M-sport?
Saltkjelen Skrevet Juni 24, 2016 Skrevet Juni 24, 2016 Nei, det er ingen forskjell. Folk bruker bare forskjellige navn.
ESER Skrevet Juni 24, 2016 Skrevet Juni 24, 2016 Personlig syns jeg M-sport/M-tech fangeren til E90/91 er veldig fin. Men, jeg monterte nettopp noen "milde" splittere på min originale fanger og syns de ga den et brukbart løft=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå