tambur4 Skrevet Juli 9, 2016 Share Skrevet Juli 9, 2016 Sliter med luft i kjølesystemet på M535i E28. Helt normal temp når jeg kjører. Temperaturen øker (til litt over halvveis på måleren) når jeg står på tomgang. Da renner det kjølevæske fra overløpsrøret på ekspansjonstanken. Det «rumler» i kjølesystemet når jeg stopper bilen etter at den har vært varm. Har ingen synlige vannlekkasjer, og den bruker ikke kjølevæske under kjøring. Har heller ikke hvit røyk fra eksosen. Hva kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2016 Har prøvd å lufte også. Bilen stod lenge på tomgang, med full varme, og da var det ikke noe temp-problem. Kun når jeg slår av varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Sjekk vifte hjertet,tipper du har feilen din der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Takk for svar! Etter å ha lest litt rundt så tror jeg det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå