Gå til innhold

Hvor kjøpe Vifte Viskose kopling i Danmark?

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

I dag var det ca 10 år siden vi var i Løveparken i Danmark og E34 jeg hadde da gikk varm (Må være en forbannelse med løveparken meg og Bmw)

Å i dag gikk min E39 523 varm, jeg kom meg heldigvis ut før den nådde rødt og når jeg fikk kjørt litt fort ga det seg, har ikke opplevd dette senere, det skal og sies at Airconditionen sto på, det kan vel kanskje ha noe å si? Vifta foran Radiator virker heller ikke.

Jeg lurer derfor på om det er noen plasser jeg kan få tak i Viskose kopling rundt Søndervig området eller 1-2 timer unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med T-hansen de har butikker litt her og der. Mente det ikke er så langt unna til nærmeste T-hansen når var i løveparken sist år. Koed er jo en stykke lengre opp i landet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RemyNG skrev:

Sjekk med T-hansen de har butikker litt her og der. Mente det ikke er så langt unna til nærmeste T-hansen når var i løveparken sist år. Koed er jo en stykke lengre opp i landet. 

Du er en knupp :) Det var en i Ringkøbing ca 10min unna, har bestillt til butikken, så jeg kan hente den på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RemyNG skrev:

Det er meget godt og høre :D de ordna raskt for meg og når kjøleslangen sprakk mens jeg var i Bork Havn :P Så får vi håpe at resten av ferien er forsatt trygg :D

Dritten er jo det at jeg skulle teste Viskosen før jeg reiste til Danmark, men jeg glemmte det helt ut, ellers så er hele kjølesystemet nytt, jeg har ikke gode erfaringer med Bmw sine kjølesystemer for å si det sånn og når jeg kjører så ser jeg vel mer på temp måleren enn på veien nesten :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Ja det er vel eller mindre det samme som jeg gjør :P heldigvis har jeg ordnet meg komplett nye kjøleslanger og ekspansjonstank og gjort bilen klar for turen ned til Danmark selv :P tar ingen sjangser spesielt med disse elendige plast greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, RemyNG skrev:

Hahaha Ja det er vel eller mindre det samme som jeg gjør :P heldigvis har jeg ordnet meg komplett nye kjøleslanger og ekspansjonstank og gjort bilen klar for turen ned til Danmark selv :P tar ingen sjangser spesielt med disse elendige plast greiene.

Tror jeg får bygge om til elektrisk sånn som på senere modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått og montert ny viskose samt vifteblader, kostet 399,- for viskose og 149,- for vifteblader hos Thansen.

+ det ble en tur til Biltema 16 mil tur/retur for å kjøpe 32mm nøkkel, ett langt skrujern (For å holde igjen med) og en gummiklubbe.

Jeg hadde også flaks med Viskosen siden den hadde 4 bolthull, samme som jeg hadde fra før.

Så skal noen bestille Viskose og Vifte fra Thansen.dk (Har fysiske butikker i Danmark) så er det disse delenr som gjelder:

Viskose med 4 bolthull for E39 : 902020951880

Vifte med 4 bolthull for E39: 902020991430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...