mrdalland Skrevet Juli 20, 2016 Share Skrevet Juli 20, 2016 Kjøpte meg nylig en bmw e90 318d 2007 mod med original spiller. Monterte basskasse og trakk kabler frem til spilleren. Originalspilleren har selfølgelig ikke ingang til sub kablene så måtte ta i bruk spilleren fra gamle bilen. Dette blir bare midlertidig da jeg ønsker å få meg en skjerm med gps osv. Finnes det noe skjermer spesiellt designet for e90 med inngang til sub kabler? Evt noen som har erfaring med dette? Har sett rundt på nettet men finner bare skjermer uten inngang til sub kabler. Har hørt jeg kan koble meg på høytalerene i bilen men vil helst slippe dette.. Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Fleste spillere har utgang for sub. Så det overasker meg at du ikke har funnet det.. Pioneer 120DA Spiller med carplay montert i e90. Fortsatt beholdt rattfunksjoner og parksensorer. Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå