danskiii Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Størrelse på hjula? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Nei det er greit å løsne med en skiftenøkkel den. Bare ta av ledningen først Sender du pm med pris du ønsker for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 @danskiii Har ett sett PH turbin II i gun metal, felg f.h. er ganske kant kjørt. Skal se om jeg får lastet opp bilder ikveld, imorgen. Ellers har jeg ett sett med style 31 uten senter kopper. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 (endret) 39 minutter siden, Melanki skrev: @danskiii Har ett sett PH turbin II i gun metal, felg f.h. er ganske kant kjørt. Skal se om jeg får lastet opp bilder ikveld, imorgen. Ellers har jeg ett sett med style 31 uten senter kopper. Kjempe saker men hva er størrelse bredde og innpress på hjula? Endret August 15, 2016 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 @danskiii Sitter piggfrie vinterdekk m. grei mønster på felgene. Av tekniske spesifikasjoner så var det spesifisert så på felgene: ET20 - 799 - 17x7.5J - 60 PSI NOT OEM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 18, 2016 Share Skrevet August 18, 2016 1 minutt siden, Melanki skrev: @danskiii Sitter piggfrie vinterdekk m. grei mønster på felgene. Av tekniske spesifikasjoner så var det spesifisert så på felgene: ET20 - 799 - 17x7.5J - 60 PSI NOT OEM Takk for tilbakemelding men nå avtalte jeg kjøp i går kveld på nye så trenger ikke lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 (endret) Den er grei Endret August 18, 2016 av Melanki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 E39 DEPO PRE-FACELIFT HALOGEN LYKTER M. ANGELEYES & FACELIFT LOOK Selges til HBO. 200 NOK eks. Frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet August 23, 2016 Forfatter Share Skrevet August 23, 2016 SOLGT VANOS solenoid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerye Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 250kr pluss frakt for lykter m angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet September 12, 2016 Share Skrevet September 12, 2016 Solgt DEPO-lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexx942 Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Har du bakluke? Rustfri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Trenger høyre innstegslist framme orginal som det står BMW på. Og høyre fram skjerm om den er fri for rust/skader og farge kode 303 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå