jknm Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Bilen starter, men når en prøver å kjøre med den, hoster den og vil ikke gå skikkelig. Går ann å kjøre på lavt turtall, men begynner å hoste når passerer 3000 omdreininger. Det kan virke som den ikke går på alle sylindrer, men det gjør den. Har prøvd å dra ut en og en coil mens den går, og det blir reaksjon hver gang. Dersom jeg kobler fra batteriet og venter litt, starter bilen og fungrer helt fint til jeg stopper motoren. Når jeg da starter igjen har jeg problemet igjen. Har byttet coiler. Bilen gearer heller ikke automatisk selv. Er takknemlig for alle tips dere måtte ha. Vennlig hilsen Jon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Har du sjekket feilkoder og sånt på motor og girkasse osv da? Er en stor fordel og starte der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jknm Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 nei he ikkje komt so lonkt enda. men skal jer de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå