kallanden Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Hei! (e39 m54b22) automat Har lyst å hente ut litt meir hk fra 520en min, men har ikkje lyst å gå steget til kompressor eller turbo, målet er 200-230hk lurer då på korleis eg skal gå fram for å få det til, er det deler fra andre modellar fra bmw som kan monterast før effektøkning evt kva burde eg gjer og kva burde eg kjøpe? har sjekka på koed og schmeidmann f,.eks men finner lite, koed har veldig lite til m54motoren og på schmiedmann finn eg ikkje stort meir enn grenrør. noken som har noken tips til korleis en kan hente ut mest mulig hk uten og sprenge banken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 Er nok fint lite å hente ut på de.. Så om du ikke ønsker turbo eller kompressor er i grunn motorbytte det eneste alternativet. Bytter du til M54B30 så får du 231hk og 300Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet August 1, 2016 Share Skrevet August 1, 2016 Hallå hallå, Det går att vässa programmet och få bättre register och lite högre effekt. Kör du på 98 oktan kan man vässa ytterligare lite. Skicka PM för mer info kring det, jag driver med chiptuning i Sverige. Mvh A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallanden Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 (endret) takker for svar!:) blir nok motorbytte her ja:) hvor mye ville de evt gått og henta ut med grenrør,racecat, vassere kammer og chiptune? Endret August 14, 2016 av kallanden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå