Trond_1970 Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Hei. Er det grei skuring å skifte klosser på bak-bremser selv på denne modellen? (Dvs. bremsekalipere er som tidligere modeller) Catcher onboard computeren automatisk at det er nye klosser, eller må man inn å reset'e status på en måte? Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Ja dette er meget kurant! Du trenger 7mm unbraco til glideskruene. Ett stykk slitasjesensor er et must. Denne sitter bak på høyre hjul. Om du prøver å resette intervallet for bremseklosser uten å skifte sensor blir du "straffet" med -30.000 km og rød feilmelding i displayet. De koster nada på ebay. Så om du kun har handlet klosser, så bytt disse nå, og bytt sensor når du får handlet denne. Prosedyre for reset av intervall i display finner du på YouTube! Trond_1970 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond_1970 Skrevet August 3, 2016 Forfatter Share Skrevet August 3, 2016 (endret) Hei. Jeg tenkte å bruke skralle og pipe med hex/umbraco, men på Touring sitter bakdemper rett bak så umulig å få inn dette med en vanlig tykk skralle. ..men du brukte en ordinær umbraco nøkkel og litt dask med hammer for å løsne bolter ? Trond Endret August 3, 2016 av Trond_1970 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 3, 2016 Share Skrevet August 3, 2016 Kan bruke Umbraco bits og en 10mm kombinasjonsnøkkel (fastnøkkel), evt en med skralle på. Trond_1970 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå