stiiaN92 Skrevet August 8, 2016 Share Skrevet August 8, 2016 Hei, vet noen hvordan eller hvor jeg kan få gjort en røyktest av motoren on the cheap? Mvh Stian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 Røyktest? Fortell ! .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet August 9, 2016 Forfatter Share Skrevet August 9, 2016 32 minutter siden, Øyvind L. skrev: Røyktest? Fortell ! .. Eller en vakuum test.. Litt usikker på hva vi det heter på Norsk.. Når du pumper røyk inn i motoren for å se om det lekker et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Det finnes noen youtube videoer med DIY røykmaskin. Ellers kan du kjøpe en. Teknikmagasinet har en til 450 penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Er det den vanlige måten å gjøre det på? Du tenker på å sjekke innsuget for lekkasjer ikke sant? Jeg har kun gjort dette ved å trykksette innsuget. På en RS2 kjørte jeg på 0.1bar og gikk over med leakfinder (zalo vann funker også). Da viste lekkasjene godt Kjørte på 1bar etterpå bare for å sjekke, men vet ikke om det er så lurt å sette på så høyt trykk på biler som ikke er bygget for å lade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 Ein skikkelig budsjettvennleg måte er å dra av ein vilkårlig vakuumslange og blåse sigarrøyk inn i systemet. Er sjølvsagt ikkje like effektivt som å trykksette det, men kostar heller ikkje så mange kronene eller kaloriane å teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå