Robin L Skrevet August 9, 2016 Share Skrevet August 9, 2016 (endret) har fått en slik gnisselyd front av motoren. lurer på om det er ett løpehjul som er dårlig. men blir ikke helt klok av delekatalogen. jeg har ikke hatt denne motoren så lenge, og kjenner derfor ikke til hvordan det er der framme. men det ser fryktelig trangt ut. er vant til m50 og m60 jeg. enklere -og billigere der. er det to løpehjul + strammeren ? jeg blir usikker siden det står delenr 10 på to stykker.. og fås nr.4 kun inkl den stangen og det? er det andre hjul eller slikt jeg burde bytte i samma slengen? reima bytter jeg seff. Endret August 9, 2016 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 er faktisk ganske kurant og komme til og bytte hjul (har dog aldri byttet strammehjul på disse før så der vet jeg ikke helt ) og reimer så lenge man skrur av viskosevifta og radiator kåpa, det er 2 løpehjul (nr10) og 1 strammehjul (nr4), pluss da et hjul til ac også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 takk for svar da bestiller jeg bare de hjula der. er det noe poeng i å kjøper orginalt tru? koed har jo latterlig billige uorginale deler. MEN, er skummelt og kjøre med dette? skal kjøre 1000km i morgen... hvis det er en fare for at lagrene i hjulene skjærer seg så burde jeg kanskje kjøre e38n. det er bare det at jeg skal ha med henger.. og da bruker e38n noe fryktelig med bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 10, 2016 Share Skrevet August 10, 2016 skummelt og skummelt, det spør jo hvor fæl lyd det er i de det, et løpehjul kan gå leeenge med litt ulyd/tørt, men dette har man jo aldri noen garanti for, å du kommer vertfall til og banne hvis du står der halveis å ene hjulet havarerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå