Mons1 Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 (endret) Prøver på nytt: Tok en diagnose på min 2002mod BMW 320dA Touring 150hk. Får opp 3stk feil: - ZKE 5(6923959), Sentralkarroserielektronikk: 07-Styremodul: Intern spenningsfeil/permanent (Hva er dette?) - AC-IHKA(6931601), Klimakontroll: 17-Elektrisk vannpumpe, kortslutning til jord/periodisk (Hva er dette? Hva slags vannpumpe?) - AC-IHKA(6931601), Klimakontroll: 1E-Oppvarming ACU-føler, kortslutning til jord/permanent (Denne tror jeg er bare å bytte ACU-dingsen som står på radiatoren) Noen som har erfaring med slikt? Endret November 4, 2016 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Hvordan sletter jeg dobbel-posting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet November 4, 2016 Forfatter Share Skrevet November 4, 2016 Prøver på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Prøv å flytt denne over til Koding og Diagnose. Er nok bedre svar der, samt muligens svar ligger der fra før. http://bimmers.no/forums/forum/87-koding-og-diagnose/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Feil 1 er sikkert noe muffens med grunnmodulen. Men om du ikke merker og feil hadde jeg ikke brydd meg. Feil 2 er feil på en vannpumpe som skal henge på venstre støtdemper tårn. Feil 3 er auc sensor. Den som henger på radiator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå