Skulebollen Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Har en e46 jeg plages litt med. Først ville ikke bilen starte i det heletatt. Så skiftet jeg cam og veivsensor, da startet den men fikk ikke gassrespons, koblet da opp med inpa og fikk feilmelding på VVT. Så nullstilte adapsjonene på alt via Inpa. Og da fikk jeg gassrespons men var røff gange og tenningsbank/bankelyd i motor. Og det er slik bilen står nå Har nå demontert toppdekselet og har nå fått opp disse feilene på inpa: vvt leading sensor, vvt ref sensor, vvt activation og camshaft control outlet Noen som har noen formening om hva som kan vere feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 25, 2016 Forfatter Share Skrevet August 25, 2016 Er forresten snakk om en 316i facelift. E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 Ingen som har noen formening om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 Bumper denne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 31, 2016 Share Skrevet August 31, 2016 Har tilfeldigvis ikke kjøpt uorginale sensorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå