wSax Skrevet September 2, 2016 Skrevet September 2, 2016 Selger et par 18" CSL replicafelger som fulgte med bilen. De har helt feil innpress, og passer derfor ikke på E60-en min. Foran er de 18x8,5 og bak er de 18x9,5. Det står ET på felgene, men det er trykt 40 på bakfelgene og 45 på forfelgene, tror det var i den rekkefølgen. Skal ikke garantere noe, men synes det høres ut som innpress Det er bruksmerker på alle felgene, har tatt bilde av de verste skavakene. Frakt kan nok ordnes, men kan også kjøre et lite stykke og møte ved salg Har to Pirelli P-Zero Rosso i 225/40-18 som kan være med i handlen. Kom med bud
fupsaker Skrevet September 2, 2016 Skrevet September 2, 2016 Hadde de bare vært 19".. De blir for brede for vinter dekkene mine, tror jeg.. Flotte felger i alle fall! wSax reagerte på dette 1
wSax Skrevet September 4, 2016 Forfatter Skrevet September 4, 2016 22 timer siden, Snoop Dogg skrev: Hvor holder du til? Aurskog-Høland Kan kjøre et lite stykke om kjøper ønsker å møte meg et sted
EAustevoll Skrevet September 24, 2016 Skrevet September 24, 2016 Hvilken pris ser du for deg, uten dekk?
wSax Skrevet September 24, 2016 Forfatter Skrevet September 24, 2016 Beklager, glemte å merke de solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå