CaptainSexy Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 Halloen ! Jeg sliter fortsatt med at bilen jager veldig på tomgang, akselerer på egenhånd og stopper ved kraftig nedbremsing. Hadde diagnose på bilen, men ingen feil dukket opp. Jeg fikk et lite tips om å bytte bensinpumpe rele, men usikker på hvilken som går til pumpa. Hvilken skal jeg bytte og hvor kan jeg få tak på noe slikt? Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 begynn med veiv og kamføler. hva doagnose program ble brukt? bensinpumpe relee har ikke noe for seg å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 (endret) Aha ! Jeg er jammen ikke sikker, dette ble gjort på et verksted, ikke av meg selv. Jeg byttet veivsensoren i fjor, kan det være den som skaper trøbbel igjen? Har merket at bilen er litt kranglete ved oppstart, samme som den var når veivsensoren tullet. Endret September 2, 2016 av CaptainSexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 2, 2016 Share Skrevet September 2, 2016 er ikke alle diagnoser som fungerer på e39. men, kam og veivsensor kan gi feilmelding mot hverandre, så om kam sensor er gåen, så kan diagnosen vise veivsensor. jeg anbefaler å bytte veiv og kam sensor samtidig, og kjøpe orginale sensorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 Det skal jeg gjøre ! Takker så meget for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå