mills_kaviar Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Jeg må bestille nye dempere til min 2006 e91 320d. Bilen har "sport suspension settings". Er det samme dempere som på starndard, msport, eller er det noen egne til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-M47N2/feb2006/browse/front_axle/front_spring_strut_carrier_wheel_bearing/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Kjøp Bilstein B6 Sport. Bedre demper en de originale. B6Sport er opp/ned monotube demper. De er billigere enn originalt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 Hvem selger dette i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Koed pleier å ha disse. Ellers kan jeg meget varmt anbefale sachs super touring, de er litt mykere enn b6 og passer til m sport. Gir litt mer komfort. mills_kaviar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå