espen lysholm Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Har en BMW M50 som høres ut som en gammel V8er. Det kommer og går. Noen ganger går den helt fint, men plutselig går den dårlig og høres ut som en gammel V8er. Sist gang jeg kjørt den for et par uker siden merket jeg det etter å ha kjørt 100meter, men så gikk den seg til. I dag var den slik fra vi startet kjøreturen og gikk stortsett dårlig, men gikk fint inn i mellom. Litt kort bakgrunnsinfo: - Bilen har stått lenge (3-4 år), men jeg har kjørt den flere ganger etter at jeg kjøpte den uten at det har vært noen problemer - Problemet har kommet etter at jeg tok motorvask (det kan være tilfeldig, men også ha en sammenheng) - Jeg har koblet fra luftmengdemåleren uten at den gikk bedre av den grunn Takker for alle tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Ville sjekket etter vann rundt pluggene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 Takk, har tenkt tanken og jeg skal sjekke det. Kom gjerne med flere råd og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Sjekk tennpluggane og. Høyres ut so den ikkje går på alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 Ikke noe fukt rundt pluggene. Må vel ut med pluggene for et bytte. Vet ikke når de er byttet sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Då e da lika greitt å skifta Du kan og sjå litt på coilane om dei ser bra ut eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet September 16, 2016 Forfatter Share Skrevet September 16, 2016 Hva ser jeg etter på coilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet September 17, 2016 Forfatter Share Skrevet September 17, 2016 Fant fukt på plugg 1 og 6. Rengjort med bremserens og trykkluft. Etter bytte av plugger startet bilen og gikk som normalt. Har ikke testkjørt, men det virker som dette løste problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå