Cbrooen Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 Hei. har kjøpt en bmw e46 325xi touring 2001mod facelift. Noen som kan svare meg på om vanlig e46 har samme felger som en xi versjon? Altså om impress er likt mm? har også et problem med at temp måler inne i bilen ikke er på midten når jeg kjører, men når den står rolig er alt normalt. Kan dette være en føler, eller hva kan det være? kommer også en hvine/knirke lyd ifrabrekket på bilen når man kjører, hva kan det være? Virker som noe er løst inni ved selve brekket fint med litt info, om folk har vært borti samme problemene, eller kan komme med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 Hei. Har samme bil selv og er samme innpress. Kjører selv et 33 på sommeren og et 41 på vinterhjul. Det kan være termostat som er dårlig, ellers så kan det være kjølevifta som går konstant. Viskosen på vifta mi hang litt igjen så den bytta jeg. Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 19, 2016 Forfatter Share Skrevet September 19, 2016 38 minutter siden, NA skrev: Hei. Har samme bil selv og er samme innpress. Kjører selv et 33 på sommeren og et 41 på vinterhjul. Det kan være termostat som er dårlig, ellers så kan det være kjølevifta som går konstant. Viskosen på vifta mi hang litt igjen så den bytta jeg. Men siden det er 4x4 er det vanlig med lik felg bredde da? Mener å ha hørt noe om det før men. Så xi har et 41 rundt hele? Skal få sjekket opp i det med kjølinga, men hva bør jeg bytte først? Altså størst sjanse at det er viskosen eller termostaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 Lik felg rundt om ja. Var på e30/34 at det var annerledes et. Da motoren er stoppet skal du kunne dreie vifta rundt for hånd uten mye motstand. Så sant det er viskosevifte og ikke elvifte på din da. Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå