adam325 Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 2800kr er det mye for ratt uten airbag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 Priser jeg har sett er 1200-1500 kr for bytte ratt med alcantara/skinn uten airbag såklart. Leter etter nytt ratt til e46en min, men du hadde dessverre ikke rattet jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 2500,- er en del ja, men om det er uten bytte er det ikke så bak mål, likevel hadde jeg stått over av følgende grunner: - Det er basert på vanlig sportsratt, og ikke M-tech-ratt. - Rattet er uten knapper. - Alcantaraen som benyttes til slikt er sjeldent av god kvalitet, og kjennes generelt billig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adam325 Skrevet September 20, 2016 Forfatter Share Skrevet September 20, 2016 1 time siden, tennbrikket skrev: Ok.ca 2500 for en for en som på bilde uten bytte. Hvis det er m3 multifunktion?med nytt skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå