Jørgen F Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Hei nå som det går mot vinter prøvde jeg denne defrost funksjonen til frontruta. Det virker som at denne er tett, fordi det blåser ikke noe i ruta, men det blåser på de to utgangene som sender luft ut til siderutene foran. Det høres ut som at det er et spjeld som ikke åpner seg. Lyden er som når en setter støvsugeren ned i sofaen og den sitter fast. Bilen er en e91 2010 mod. Noen som har vært borte i det samme, eller vet hvor dette spjeldet sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen F Skrevet Oktober 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2016 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Høres ut som spjeld som setter seg fast eller ikke får strøm. Har du trykket på defrost knappen? Lest ut feilkoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 (endret) bommet litt her Endret Oktober 4, 2016 av bimmers89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 @bimmers89 Du bør heller finne deg en annen tråd. Denne tråden er @Jørgen F sin tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e91n-touring-320d_n47n/kjole_varme-varmeapparat-etk_varmeapparat Kanskje noen av disse bildene vil gi noe innblikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen F Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 Har ikke fått lest ut feilkoder, men det er denne defrost funksjonen som ikke fungerer. Jeg hører at det er helt tett. Tror jeg får tatt feilkoder løpet av uka. Jeg hadde bilen på diagnose hos merkeforhandler for noen uker siden, men da fikk jeg ikke vite noe om dette. Har prøvd å se på de bildene, men sliter med å skjønne hvor dette spjeldet sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen F Skrevet Oktober 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2016 (endret) feil Endret Oktober 20, 2017 av Jørgen F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen F Skrevet Oktober 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2017 (endret) løste dette med å ha defa varmer i vinter, men håpløst når bilen ikke var hjemme. Nå begynner det jo å bli kaldt igjen. På bildet er det del 2 som er problemet, men er det noen som vet om man kan komme seg til delen uten å da ut hele dashbordet? Endret Oktober 20, 2017 av Jørgen F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå