danskiii Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Skjer det noe her? Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2016 On Monday, November 28, 2016 at 9.44, danskiii skrev: Skjer det noe her? Blir egentlig bare brukt som vinterbil for tiden. Til og fra jobb osv starter og går hver morgen! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 Da var denne solgt.. Grunnen til at den ble solgt var fordi jeg i senere tid etter å ha kjøpt denne ble skeptisk til motor størrelse. Jeg veit 2 liter ikke er en veldig liten motor men når det skal restaureres fra bunn og opp vill jeg gjerne ha en bil med litt mere motor. f.eks 3 liter, 3,5 eller noe lignende. Er på jakt etter nytt prosjekt, Helst en E28 535 eller en e30 coupe/sedan med litt motor. Helst 325. Ta kontakt med meg gjerne på pm om du/dere kjenner til noe som er i ok stand. Helst uten veldig mye rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå