Gå til innhold

Bygge om til xenon lys på E46

tennbrikket
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en facelift e46 med halogenlys som jeg gjerne skulle ha bygget om til xenon. Vet at dette er veldig strengt, men lysene mine justeres seg hver gang jeg skrur på bilen, altså de går opp og ned først de justeres riktig. Hvis jeg skulle ha funnet to xenon lykter på høggern f.eks er det plug´n play da eller trenger jeg noe mer? Mener å ha lest at det også er påbudt med lyktespylere når man har xenon lykter, dette har jeg dog ikke, men er de så veldig strenge på det altså? Verkstedet jeg bruker å EU godkjenne bilen på bruker å være ganske greie på sånt der hvis man har en samtale med de først. Skulle egentlig ha fått 2er feil for bakrutevisker også men dette ble ikke skrevet opp som feil engang. Kanskje verre om man skulle bli stoppet i teknisk, bilen ser jo dønn original ut og har til og med originale felger så er vell ikke den bilen som hadde vekket mest interesse ved teknisk.

Setter pris på alt av tilbakemeldinger, har lyst til å gjøre dette ordentlig hvis det lar seg gjøre. Ser altfor mange som hiver inn ebay xenon pærer og ikke har klarglass engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke automatisk høydejustering på halogen, men det er selv sjekk av motorene inni lykta for høydejustering som skjer ved oppstart.

Skal du ha dette godkjent, må du ha lyktespylere, automatisk nivåregulering og originale hovedlykter. Slik er det bare. Har du ikke dette, er det ikke godkjent og du kan få mangellapp eller forenklet forelegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...