Anderspr0 Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Hei. Bor i ett leilighetskompleks uten muligheter for å vaske bilen (parkeringskjeller har jeg) Finnes det noen steder der man kan ta med egne produkter å vaske bilen med svamp? Brukte 80 kr med selvvask på Circle K, og bilen blir jo ikke i nærheten av ren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Foretrekker selvvasken på Shell Elgeseter. Er i en garage så slipper gjennomtrekk også. Har stått der lenge uten at noen har sutra over at jeg brukte mye tid. Semi-innendørsvasken ved dekk1 i Haakon VIIs gate er moderne og fin, men ellers ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Kan også anbefale Shell på Nidarvoll, også natt for Shell bil byen. Jeg har vært fast bruker der med bøtte og diverse i snart 6 år eller mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansErik Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Jeg kan varmt anbefale K2000 sin selvvaskehall ved Nardo: http://www.k2000bilpleie.no/selvvask.htm . Relativt rimelig, har skikkelig underspyling og varmt vann fra kran i lokalet. Brukte denne mye da jeg bodde i Trondheim, men det er et par år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 @HansErik De hadde så dårlig lys der, så begynte de med skilt om at man ikke ha medbrakt såpe å bøtte. Da slutta jeg der, mulig det er endret etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Så mørkt at man ikke kunne bruke svamp, whaaaat? Prøver der imorgen tidlig (k2000) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansErik Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 13 minutter siden, Otis skrev: @HansErik De hadde så dårlig lys der, så begynte de med skilt om at man ikke ha medbrakt såpe å bøtte. Da slutta jeg der, mulig det er endret etterpå. Da har det dessverre skjedd ting de siste par årene. Hele poenget for meg var å kunne ta med seg medbrakt Likte også godt at de ikke tok seg betalt for tiden man står der, samt at det er åpent hele døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Noen tips til hva jeg kan bruke NÅ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Både jeg og @hanzhe har svart adekvat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Har brukt k2000 i et et år ca, har til og med polert bilen der på natterstid. Ingen problem med medbrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Vasket bilen på K2000, snakk om valuta for pengene. Kunne spyle med sjampo leeenge for en runde. På Circle K måtte jeg løpe rundt bilen for tilsvarende. Blir å bruke igjen for å si det sånn. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 On 15. oktober 2016 at 22.25, Otis skrev: @HansErik De hadde så dårlig lys der, så begynte de med skilt om at man ikke ha medbrakt såpe å bøtte. Da slutta jeg der, mulig det er endret etterpå. Sto på vasken der at man ikke kunne bruke den tll å spyle, men var ment for å blande såpe og vann (i bøtte). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå