Gorrhysa Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Hei, ser det finnes DRL led til f10/f11 på megalys.no. Noen som har dette montert på sin bil? Ser det bra ut eller ser det jalla ut? Her er link til produktet... http://www.ekstralys.no/products/led-bmw-f10-spesial-drl-kjorelys-bmw Sleng gjerne med noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Ser ikke helt vitsen når du allerde har DRL led angel eyes. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Dette ville jeg helt klart ikke å ha montert på min F10, synes det ser jalla ut. F10 er så vakre som de er Jeg søkte på "BMW F10 LED DRL" på google og der kom det noen bilder av hvordan det så ut. Helt klart jalla i mine øyne Kanskje LED-pærer i tåkelys hadde vært noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorrhysa Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Ja er enig på mtech fangere men hvis dere ser på non mtech fangere med en led stripe ser det mindre jalla ut. Ja tenker å kode slik at jeg får full styrke i AE ringene når jeg har valgt parklys. Synes det ser kjipt ut når man ikke har lys i baklyktene. Samtidig så blir AE litt borte på dagtid da di er endel svakere i park lys modus. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anathema Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Angående koding, er det ikke bedre sette DRL_MODUS til å ha baklysene på med DRL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorrhysa Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 Jo det kan kanskje va beire å jær dæ sånn. Får man te å kod slik at man kan ha tåkelys på i DRL modus uten at kjørelysan tennes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå