Kim Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 (endret) Har et rart problem med min e-46. Har justert håndbremsen slik at den tar veldig fint når fronten står nedover i bakke, men når den står med rompa nedover glir bilen og håndbremsen vil ikke ta skikkelig tak. Håndbremsen tar på 2-3 hakket når jeg drar i brekket..... Noen som har hatt samme problem og kan gi en løsning? Endret Oktober 31, 2016 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 Har du kjørt de inn eller? Regner med du har nettopp skiftet delene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 Ikke nettopp skiftet, men plukket det fra hverandre og renset opp. Mye igjen på bremseskoene og alt annet glir fint. Har kjørt noen runder medhåndbremsen på og justert etter det, men samme resultat. Sitter veldig fint med fronten nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2016 Share Skrevet Oktober 19, 2016 Det pleier bare å være at de ikke er slitt, altså de er blitt glatte/er glatte. Så du kan evt pusse de ned med pussepapir eller rygge med håndbrekket på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 Får prøve litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 For å gi en tilbakemelding på dette siden det funket dersom andre har samme problem: kjør med håndbrekket på litt, jeg rygget også litt. Justerte på nytt og nå tar den som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå