Clevion Skrevet Oktober 27, 2016 Skrevet Oktober 27, 2016 Hei. Noen som har noe informasjon på hvor lang garanti man har på glødeplugger og relé? Bytta dette på min bil i Januar i år, og bilen har gått 25000km siden skiftet, og når det er 3+ grader ute så står bilen og har en røff tomgang rett etter oppstart. Tviler på at det har noe med noe tempføler som sier ifra hvis bilen skal gløde? Den gløda en dag også, fortsatt røff tomgang.
Otis Skrevet Oktober 27, 2016 Skrevet Oktober 27, 2016 Garanti er vel stort sett 1-3 år på reservedeler. Men reklamasjon kan gjelde i 5 år om produktet er ment for å vare vesentlig lenger enn 2 år. Min er også litt røff i tomgang etter oppstart når det begynner å bli kaldt. Har også nye glødeplugger, ingen voldsom forbedring etter start. Men den starter vesentlig lettere.
Clevion Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2016 4 timer siden, Otis skrev: Garanti er vel stort sett 1-3 år på reservedeler. Men reklamasjon kan gjelde i 5 år om produktet er ment for å vare vesentlig lenger enn 2 år. Min er også litt røff i tomgang etter oppstart når det begynner å bli kaldt. Har også nye glødeplugger, ingen voldsom forbedring etter start. Men den starter vesentlig lettere. Jeg fikk mine plugger bytta i januar i år samt rele, fordi den var helt umulig og starte når det var noen minus ute. 20 minus så kunne jeg nesten glemme det, måtte gløde oppimot 20 ganger. Etter jeg fikk det bytta så starta den i 25 minus uten en rykning, så jeg må vel ta en tur til verkstedet og få de til å undersøke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå