Zegi81 Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Hei. Jeg har en bmw e39 528i. Har fått et problem at det ikke kommer varme i cupe å at motoren koker bare etter kort tid jeg har startet bilen. Hva kan være galt? Jeg har mine anelser, men vil vite for sikkert. En annen ting er at gass wire er røket. Er dette er en enkel jobb å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
færskingen Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Høres ut som luft i kjøle systemet.Hvis du ikke har vann i olja,olje i kjølevæska eller mister mye vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Sjekk om den lekker kjølevæsken, da jeg hadde akkurat samme symptomer på min e46. Det dreide seg om en sprukken slange som lakk væsken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zegi81 Skrevet November 4, 2016 Forfatter Share Skrevet November 4, 2016 Oppdatering i dag. skrudde opp bege lufte skruene å fyllte vann te d pippla ut. skrudde ijenn å lot bilen varme seg opp. fikk varme i anlegget. tok en tur på 5 min. stoppet bilen å lot den stå på tomgang i 5 min. så kokte den. har sjekket pluggene å de virket fine ut. Andre mulige svar te problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Ikke helt rett måte å lufte på, kan enda være luft. Følg denne guiden: https://drive.google.com/open?id=0B-5KtFtiv6tFV19DTU91dVhfUk0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå