bjqrk98 Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Er demperne ødelagte eller kan de fikses enkelt? Har lite peiling på dempere.. det gule kan dras rett ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 Hvis det ikke er motstand når du drar demper ut slik at den blir lenger, så er den ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjqrk98 Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 Assa det er motstant når jeg presser den ihop og den kommer åsså skytende ut når jeg slipper men den har lekt en del olje da og når jeg merket dette var det for at når jeg skrudde løs hele fjærbeinet da datt bare dempern ut og fjæra bare hang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjqrk98 Skrevet November 2, 2016 Forfatter Share Skrevet November 2, 2016 De bilda der er nedre del av demper, dette er en fremdemper bare til oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2016 Share Skrevet November 2, 2016 Nå ble jeg usikker, men så lenge det er motstand en vei på demper, så er det stort sett OK. Men om den har lekket olje, så skal den skiftes uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå