Carlsius Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 (endret) Approved upgrade! Det gjorde stor forskjell, ligner litt på facelift lyktene uten led diodene bare Endret Juli 3, 2017 av Carlsius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tim494 Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 (endret) Lenge siden siste oppdatering her, skal prøve å bli flinkere. Har nå fått understels behanlet bilen, så det ikke skal være farlig å kjøre med den i vinter. Skrudde ned alle plastdeksler under bilen og vippet ut alle plastkopper i rammen. Vasket reint, pusset ned det lille av rust som var der. Grunnet og Sprøytet på Tectyle under hele bilen. Når først innerskjermene var nede fant jeg ut at jeg like greit kunne valse inn kantenen inni skjermen for å unngå subbing. Ble bra men turde ikke å ta for mye, redd lakken skulle sprekke. Fikk og en kjempe god deal på rondell d58 felger 18" som jeg tenker å pusse opp i vinter. gjøre dem fine igjen. så får se hva hjul jeg bruker til neste år. Og så litt bilder Endret Oktober 31, 2017 av Tim494 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå