ZhilleN Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Har sendt inn søknad om ombygging av min E30 til bt, og venter på svar... søknaden ble sendt Lørdag forrige helg regner med det tar tid, men hvor lang tid kan dette ta? Har lest om en som ventet i over 4 år er det da mulig og "purre" på godkjenningen etter en viss tid eller anbefaler dere at jeg bare skal gå å vente? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 ca 6 uker er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 med meg har det gått ca 4mnder mellom hver gang jeg får svar etter jeg har sendt de epost. (ikke fått svar på den siste ennå forresten ) andre plasser hører jeg det tar 2-3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 mellom 3 dager til 6 mnd er innafor normalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Med meg tok det 5 måneder! Skal dog sies at jeg purrer etter 1-2 måneder å fikk snakket med saksbehandleren min som gav meg muntlig samtykke til å starte og jeg fikk komme innom trafikkstasjonen å plombere deler som skulle flyttes over fra donorbil. Dette var 3 månder før jeg fikk skriftlig svar på søknaden jeg sendte inn. Jeg ville ringt å fått taki saksbehandleren din hørt hvordan det ligger ann. Ofte så leser de søknaden med engang, men p.g.a de jobber som avdelingsleder eller liggende på trafikkstasjoner så har de ikke så mye tid til overs til å sette seg ned å svare på søknader som kommer inn med engang. De har også visse standarder de må følge for å ikke gi forskjellige svar på søknader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 4, 2017 Share Skrevet Januar 4, 2017 On 4.11.2016 at 15.37, Kristian skrev: med meg har det gått ca 4mnder mellom hver gang jeg får svar etter jeg har sendt de epost. (ikke fått svar på den siste ennå forresten ) andre plasser hører jeg det tar 2-3 uker. jeg har fortsatt ikke fått svar på siste forespørsel. så da er det 6mnder+ and counting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå