jojr Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 (endret) Hei Jeg har en 2009 E61 525 D. for noen dager siden kom det varsel om lite vann, fylte på men det gikk kort tid før den sa fra igjen. Synes det var litt ulyd fra reim og reimhjul, også vannpumpe. Det ser ut som det lekker vann rundt vannpumpa. I dag tok jeg av oljelokket mens bilen var gang, å da kom det frem en ganske kraftig tikkelyd. Er det noen som ut fra denne videoen kan ha noen ide hva som er galt. Kan det ha noen sammenheng med vannlekkasjen? Eller er det kanskje et resultat av lite vann. Se vedlagt video MOV_0355.mp4 Endret November 5, 2016 av jojr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet November 6, 2016 Forfatter Share Skrevet November 6, 2016 Ingen som har noe forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Med en sånn tikke lyd ville jeg ihverfall sjekket oljenivået! Og så ser det ut som det lekker kjølevann fra EGR kjøleren din i starten av videoen. (uten at det har noe med tikkingen å gjøre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet November 7, 2016 Forfatter Share Skrevet November 7, 2016 (endret) Takk Daniel80 Oljenivået er bra på bilen, har akkurat hatt full skift av olje, filter, og veivhusvent. Om ikke det har skjedd noe når jeg byttet olje da? Olje som er fylt på er Castrol Edge FST TI 0w-30 Endret November 7, 2016 av jojr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 7, 2016 Share Skrevet November 7, 2016 Jeg svarte i en annen tråd, og min er akkurat likedan lyd på! Antar at det er normalt dog, siden vi er 2 med samme lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet November 8, 2016 Forfatter Share Skrevet November 8, 2016 Har søkt en del på nett her, å det er mange som har den lyden når de tar av oljelokket, så da er det kanskje normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå