egeland92 Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Noen som vet hva denne ulyden fra motoren kan være? (Høres best på slutten av videoen) IMG_9115.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Hvis det er den knatrelyden som kommer når du ruser motoren du tenker på, så høres det ut som reg.kjede i mine ører? Men jeg er ingen ekspert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Fant du ut av hva som forårsaket lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egeland92 Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Jepp, BimmerFan! hadde rett. Det var registerkjeden. 50.000,- kroners reperasjon Garantien på bilen gikk ut i fjor, og det er ikke utvidet garanti på denne feilen på F10 heller. Slik jeg har forstått det, så er det en N47 motor som sitter i bilen min. Og samme motor sitter i flere 3-serier, og der er det et kjent problem med registerkjeden. Forskjellen er at på den modellen er garantien utvidet til 7år ved problemer med registerkjedet. (Har jeg hørt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 1 time siden, egeland92 skrev: Jepp, BimmerFan! hadde rett. Det var registerkjeden. 50.000,- kroners reperasjon Garantien på bilen gikk ut i fjor, og det er ikke utvidet garanti på denne feilen på F10 heller. Slik jeg har forstått det, så er det en N47 motor som sitter i bilen min. Og samme motor sitter i flere 3-serier, og der er det et kjent problem med registerkjeden. Forskjellen er at på den modellen er garantien utvidet til 7år ved problemer med registerkjedet. (Har jeg hørt) Uff, dette her var kjedlig.. Synd at BMW ikke har klart å ordne opp i den forbanna reg.kjeden etter så mange år med feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Synd du ikke hadde motor og drivlinje forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå