Gå til innhold

Ulyd fra motor F10

egeland92
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, BimmerFan! hadde rett. Det var registerkjeden. 50.000,- kroners reperasjon:-( Garantien på bilen gikk ut i fjor, og det er ikke utvidet garanti på denne feilen på F10 heller. 

Slik jeg har forstått det, så er det en N47 motor som sitter i bilen min. Og samme motor sitter i flere 3-serier, og der er det et kjent problem med registerkjeden. Forskjellen er at på den modellen er garantien utvidet til 7år ved problemer med registerkjedet. (Har jeg hørt:wink::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, egeland92 skrev:

Jepp, BimmerFan! hadde rett. Det var registerkjeden. 50.000,- kroners reperasjon:-( Garantien på bilen gikk ut i fjor, og det er ikke utvidet garanti på denne feilen på F10 heller. 

Slik jeg har forstått det, så er det en N47 motor som sitter i bilen min. Og samme motor sitter i flere 3-serier, og der er det et kjent problem med registerkjeden. Forskjellen er at på den modellen er garantien utvidet til 7år ved problemer med registerkjedet. (Har jeg hørt:wink::evil:

Uff, dette her var kjedlig.. Synd at BMW ikke har klart å ordne opp i den forbanna reg.kjeden etter så mange år med feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...