danskiii Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Selger et komplett coiloversett fra supersport da det ikke blir brukt. Skulle være på min 525tds men siden bilen ligger for salg så blir det ikke montert. Brukt tilstand, litt skittent, men oljet og pent, skal funke bra. Hbo 3500,- SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Vet du åssn forskjell det er bak på en touring med og uten luft? Har luft på min, men har lyst å bygge om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 1 minutt siden, Lamek skrev: Vet du åssn forskjell det er bak på en touring med og uten luft? Har luft på min, men har lyst å bygge om. nei har ikke peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Kan du sende meg bilde av det på facebook? Steffen Langseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 Ble dessverre solgt her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg