Eivind320x Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Det finnes et tonn med info på dette emne, men folk har forskjellig utstyr i bilene siden og finner ikke konkret hva jeg trenger har en E91 med følgende utstyr: største navi med hardisk og greier, USB/Aux i midtkonsollen samt mulighet for og klikke på en docking til iPhonen. USB i hanskerommet og Bluetooth. Disse kodene har jeg: S609 S620 S644 S6FL Hva mangler jeg for og få BMW apps osv. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Du mangler combox, (mest sannsynlig) software-oppdatering og koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Finner mange andre fine navn i delekatalogen, men ikke combox hva vil jeg kunne oppnå med og kjøpe en dokking til iPhone ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Man må velge en bil der denne ble levert, altså 2011-modell og nyere. Du vil få muligheten til å lade telefonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Haha, har allerede en y kabel som jeg kjøpte til 1 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Litt update. Koed hadde combox til min bil som heter 84109257161 til 5000kr men det selges brukt på ebay fra 1500-2000kr hvilke kabler vil jeg trenge? Fant også litt info om at idrive systemet mitt må oppdateres før jeg kan legge inn noe nytt kart, fordi den er produsert i april 2009. Grensa var vist mars 2010--> Hvis jeg bruker software updaten som heter UPD01008.bin vil jeg da kunne bruke siste kart oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2016 Share Skrevet November 12, 2016 Du vil trenge ny kontakt på bluetooth-modulen, da denne er annerledes enn den du har, ellers er det plug & play på det området. Kart kan oppdateres, men de aller tidligste versjonene støtter ikke oppdatering via USB (må bruke DVD). Hvorvidt din bil støtter kartoppdatering via USB er vanskelig å si, men jeg vil tro det. Uansett så er det bare å prøve. BMW apps krever forøvrig programvare enda nyere enn dette igjen, men ikke for ny. Oppdateringen du henviser til er for bluetooth-enheten og gjelder støtte av mobiltelefoner og slikt. Software-oppdatering som kreves for f.eks. apps kan ikke gjøres via USB, og krever litt heftigere utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå