matros72 Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Har hatt av gasspjelde på min 520 m54 motor idag. Når jeg plukket det av,var det ingen pakning mellom gasspjelde og innsuge? Skal det ikke være pakning der lda?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Se på delekatalogen bmwfans.info eller realoem.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Har sett på dette,og ser at det er en profilpakning som skal være der. Men sånn som tegningen er vist ser det ut som denne skal stå på den siden belgen skal inn på. Men er jo m rart det skal ikke skal være pakning mot innsuge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Det er jo to maskinerte flater med lite vakuum så det er kanskje ikke nødvendig. Husker ikke om det var pakning der sist jeg skrudde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Enten det eller så har den hvert av en tur tidligere og ikke satt på igjen pakninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet November 12, 2016 Forfatter Share Skrevet November 12, 2016 Det skulle nok være en tettering der ja. Den lå under motoren den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå