Gå til innhold

Glødelampe lyser ikke


keveng18
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp hatt bilen min "bmw 525d touring e61 2007" inne på verksted å byttet Turbo, oljefilter og helt nytt glødesystem. Bilen starter veldig godt i minusgrader, men glødelampen lyser ikke i dashbordet! Er det meningen at den ikke skal lyse? Dette er min første bil, så jeg er ikke en ekspert akkurat :-P Håper noen med mer kunnskap her kan hjelpe meg litt! 

 

mvh

Kevin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Regner med at glødingen ikke er så omfattende at det kommer frem på dashbordet. Glødelampe symbolet vil kun komme frem om det er behov for lengre gløding spesielt når det er sikkelig kaldt. Bilen gløder nok men ikke så lenge. Slik er det i hvert fall på min X5, og sånn har det vært på mange av de andre diesel bilene jeg har hatt.

Alt er nok i orden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tthuns skrev:

Hei,

Regner med at glødingen ikke er så omfattende at det kommer frem på dashbordet. Glødelampe symbolet vil kun komme frem om det er behov for lengre gløding spesielt når det er sikkelig kaldt. Bilen gløder nok men ikke så lenge. Slik er det i hvert fall på min X5, og sånn har det vært på mange av de andre diesel bilene jeg har hatt.

Alt er nok i orden. :)

 

 

2 minutter siden, danskiii skrev:

Lik var også min E82 123d. Lyste aldri når det var varmt ute, ikke før på vinteren når det var bikkjekaldt ute kom det frem :) 

Nå ble jeg lettet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...