BMWbørge Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Morn Bimmers.. jaja. i morges kom denne feilkoden... charging fault. synes jeg hørte noen ulyder. hadde ikke tid til panseråpning, måtte rekke toget. skal sjekke i kveld. har noen vært borti dette før.?det er altså ikke melding om at batteri må lades, men at det ikke lades! se bilde. har ikke klart å finne noe spesifikt på nettet om dette. skal seff sjekke om det kan være ei reim som er av. (flott stavefeil av BMW der hehe) Tips mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 (endret) Mitt tips er røken dynamo. Om du hørte noe lyder så kan det være den som raste. Hvordan hørtes det ut? For øvrig en vittig engelsk Endret November 14, 2016 av Gorg BMWbørge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 vel.. litt vanskelig å beskrive.. kanskje et lite smell/knas eller to..... kikket på priser.... dæven! nesten 10K for en dynamo.... flire eller gaule! får se i kveld. skal skrive her hva det blir til slik at andre kan ha nytte av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Høres ut som det gjorde når den røk på min forrige bil. Du har ikke garanti lengre? De er nok dyre i innkjøp, men om du har noen spesialistforretninger i nærheten er det mulig å få den fikset der. Vet i alle fall at et firma i Bodø gjør det men vet ikke hvor du holder til i landet.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Jessheim. finner nok nokka. (er utfløtta nordlænning) blir "spennende detta"! tusen takk sålangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Allright, det var bare reima folkens! den lyden jeg hørte var porten! etter at jeg var ferdig med å fikse bilen, lukket porten, så smalt det.. fjærene rulla tilbake etc etc. måtte muskelåpne den, få bilen ut.... blir en annen historie. Uansett, reima var hoppet av på en eller annen måte. fikk den på, testa. ser helt ok ut, ingen skader. skal kjøpe ei ny reim uansett og bytte den. har nok fått seg en karamell. se bilder. la ved et bilde av mekanikeren som hjalp mæ! Ladespenning på topp. Satser på at dette aldri skjer igjen. Ha en fin dag Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Så bra det ikke var dynamoen, var merkelig om den røk på en så ny bil. Billig fiks BMWbørge reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Få sjekket om strammeren strammer reimen godt nok. At reimen hopper av skal jo i utgangspunktet ikke skje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 Tja, går no å lure på om jeg ikke bare skal bytte både strammer og reim. Må vel spørre bavaria om den er stram nok... eller noen her inne som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå