michaelskare Skrevet November 14, 2016 Share Skrevet November 14, 2016 Hei, har en E39 som jeg skal bytte til svart taktrekk. Fant taktrekk til salgs med takluke og dro med en gang å plukket det ut av delebil og tok det med hjem. Tenkte ikke over at det var til takluke og ikke glassluke så jeg mangler den man drar over glasset i svart. Har noen erfaring med å lakke taktrekk eller andre deler i stoff? Fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Det fungerer å lakkere stoffet, men uten gode produkt, kan det blir litt stivt. Selv har jeg eksperimentert litt med biltema sin "vinyllakk", og den fungerer greit nok,- men jeg er overbevist om at resultatet på jobben (altså om stoffet mister elastisitet eller ikke) avhenger av hvor dypt i lommeboken du vil grave. Etter litt prøving og feiling på en gammel stol, fant jeg ut at det beste var flest mulig tynne strøk, fremfor "fortest mulig ferdig". Det ligger sikkert noen tips på youtube også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 16, 2016 Share Skrevet November 16, 2016 har prøvd div selv. (forsøkte på noen a-stolper jeg hadde liggende). fikk best resultat med vannbasert tekstilmaling. er en her innpå som gjorde et tak i en 3serie med det. blandet det med vann og brukte lakksprøyte. det så bra ut. google så finner du den nok. men jeg har mest lyst og prøv og trekke om -om jeg skal gjøre det i 7-serien min. de selger trekk billig på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå