havardfred Skrevet November 22, 2016 Share Skrevet November 22, 2016 hører en ulyd, samt vibrering over 60km/t når jeg kjører, men forsvinner når jeg svinger mot høyre, så regner med ett av hjullagerene på høyresiden er dårlig... har vært med på å skifte hjullager på e90, og da mener jeg vi skiftet hele navet med lager inni, men når jeg søkte på hjullager til e92 fant jeg bare selve lageret... er det forskjell på dette på e92 og e90 så jeg kan ikke bestille hjullager til e90 til min e92? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Nå har jeg ikke reg. Nummer på bilen din, men Koed hadde kun hele navet på E92 slik du beskriver det fra E90. Bilprodusentene forsøker og benytte seg av så mange deler de kan mellom forskjellige modeller, for og spare penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 26, 2016 Share Skrevet November 26, 2016 De er like foran hvis du har en rwd.. På X-Driver har andre lager foran. Bak kan du kjøpe hullager ifra E30 hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå