Kristian 325 Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 (endret) Hei. Jeg mangler deler til min E36 325i coupe som jeg fikser opp.Ta kontakt hvis du har noen av de nevnte delene nedenfor eller vet om noen som kan ha det!Haster! Deler jeg trenger: -Grillramme til facelift. -Taklukemotor som fungerer som den skal. -Taktrekk for E36 coupe med takluke. -Deksel A,B og C stolpe. -Rustfri bakluke. -M3 front og bakfanger -Midtkonsoll med armlene -Sveisedeler.Bakplate,batterikasse og M3 forsterkninger til bakstilling. Jeg kan være interessert i flere deler til E36 coupe.Jeg kan gjerne komme å skru av delene selv hvis noen har et coupe karosseri stående:) Ta kontakt her på forumet eller 92034191. Endret Desember 2, 2016 av Kristian 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 27, 2016 Share Skrevet November 27, 2016 (endret) Jeg har en Hella radiator, ny i eske. Kan sende bilder for å være sikker på at den passer.1000kr +frakt. Endret November 27, 2016 av E30TurboTouring Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet November 27, 2016 Forfatter Share Skrevet November 27, 2016 Hei:)Ja send meg bilder av den radiatoren du har,jeg er veldig interessert!Bredden til radiatoren skal være ca.440mm. Mvh Kristian (92034191) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå