emilst Skrevet Desember 1, 2016 Share Skrevet Desember 1, 2016 (endret) Har en eldre E39 som trenger nytt batteri. Er det noen som kan anbefale gode kvalitetsbatterier til denne og til en ok pris? Går det greit å bytte dette selv problemfritt (teknisk feil på komponenter etterpå?). Endret Desember 1, 2016 av emilst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Desember 1, 2016 Share Skrevet Desember 1, 2016 (endret) Selv har jeg dårlig erfaring med Biltema sine batterier. Har måttett skifte ut disse i to biler den siste tiden. 2 stk i den ene bilen og ett i den andre. Sølvbateriene dems. Så nå tester jeg to typer fra Bosch. (ikke billig) Går greit å bytte selv. Trengs ikke noe programmering på denne bilen. Sett på minus polen til slutt. (ettersom flere på E39 gruppa på Facebook sier dem har opplevd at airbager i bilen har gåt av ved montering av batteri...selv er jeg ikke helt sikker på hva som har foregått....uforsiktighet osv....det sitter en sprengladning som sprenger av ledningen på pluss polen samtidig med at kollisjonsputer går av...går en ledning mellom sprengenheten på + og styringsenhet....mistenker kortslutning der ved uforsiktighet..) Med montering av minus pol til slutt er du sikker på at alt går bra. Endret Desember 1, 2016 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå