tsn Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 Hei Har ei tynn leppe/spoiler som skal monteres på baggasjelokket. Hva anbefaler dere å montere med? Typ lim eller tape? Isåfall hvilke type? Da denne ligger rett oppå lokket - legger dere noe imellom rundt kanten slik at det ikke kommer vann/fukt under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 Min list ble limt i 2008 med sikaflex og den holder like godt ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 Gjorde noen form for forarbeid? Eller bare smøre på, og tykke nedtil? Tørketid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 Var ikke jeg som gjorde dette. Men å polere der først er nok ingen dum ide, tørketid osv. står på tuben, beholderen etc. Sikxflex eller TEC7 tåler jo både vann og drit. Skal ikke klatte på heller. Klarer ikke å rive av når det først er herdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Januar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2017 Så tape er ikke bedre/enklere med tanke på om en vil ha den av en gang? Samt tørketiden på tape er vel lik 0.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Januar 12, 2017 Share Skrevet Januar 12, 2017 Monterte dette selv på min gamle E92, og da brukte jeg dobbeltsidig tape. Satt som det skulle. Var vel 3M tape om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå