Øyvind L. Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 (endret) Noen her som har vært borti at bilens posisjon på kartet i Navi Proff CCC er langt ute i sjøen og bare står der? Pila beveger seg etter om man kjører nord eller sør, men den flytter seg ikke med bilen.. Kartet vises som normalt. Kan det være et antenne problem? 06 mod 1er med CCC Proff Navi. Følte jeg hadde leste noe om det problemet før her inne, men fant ikke igjen tråden. Endret Desember 14, 2016 av Øyvind L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Kan være antennen som tuller (du har vel problemer med denne?). Da vil kartet følge bilens bevegelser, uavhengig av hvor den er på kartet. Glemte forøvrig å svare deg vedr. måling på min antenne, men ser ut til at den er kastet dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Har dårlig radiosignal, men aldri hatt problem med gps signal. Har ikke brukt navi på en stund, men begynner å lure på om dette kan ha skjedd etter at jeg splittet radio signalet rett under antennen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå