VidarBMWX1 Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 (endret) Har kjøpt X1 2016 modell med "alt" av utstyr. Men finner ikke harddisk når jeg skal lagre musikk. Finnes det ikke eller kan det ettermonteres? Endret Januar 1, 2017 av VidarBMWX1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 (endret) Fant dette - Does anyone know the difference between the navigation plus(F48) and navigation professional (F10,F30&F15)? One difference i know is that the plus system doesn't have a hard drive but what else is different? Så hvis det stemmer betyr det at X1 ikke har harddisk. Endret Januar 1, 2017 av E.H.D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 Måtte lese meg litt opp på dette, da jeg aldri har hørt om Navigation Plus. Virker som om dette i praksis er navigasjon business med større skjerm og touch-kontroll. "Skikkelig" Navigasjon Professional er ikke tilgjengelig i det hele tatt på disse bilene. Står litt mer her for de som er interessert. Merkelig avgjørelse av BMW, da Navigasjon Plus prises og fremstilles som Navigasjon Professional. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå