ceo92 Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 (endret) hei! jeg har fått opp den kjente feilkoden "Level control system fault" på min E61 525d 05. Problemet er at bilen ikke synker slik de vanligvis gjør når denne feilkoden dukker opp ved en lekkasje. Kompressoren går helt til bilen er langt normalt nivå som om bagasjen skulle vært fulllastet, og blir stående slik. Det er altså ingenting som tyder på at verken kompressor eller luftbelg er ødelagt. Noen som har vært borti dette før? Christoffer N Endret Januar 18, 2017 av ceo92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Høres ut som nivåsensor. Hvis den ikke er på plass, løftes bilen maks opp. Det finnes sikkert 2000 tråder på dette ceo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceo92 Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 åja! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 6 minutter siden, ceo92 skrev: åja! takk for svar det enkleste du kan gjøre er å kjøre diagnose, se om det dukker opp "faulty sensor" eller liknende, eller ta av bakhjula og fysisk sjekke sensoren (veldig enkelt på E39, hvordan det er på E61 vet jeg ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceo92 Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 okei, da skal jeg gjøre det!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå