ezlife Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Har fått en feilmelding og alarm som sier at panseret mitt er åpent. Bilen er en 2012 modell F11 525d. Noen som vet hvilken sensor som sannsynligvis går på panserlås alarm? Finner en micro switch i venstre panser lås og der er noen sensorer på panser hengslene også. Har prøvd både Bavaria og GSBildeler men ingen av dei kan si hvilken bryter/sensor som går til denne alarmen og anbefaler å lese ut feilkoder. Tenkte prøve forumet før jeg setter bilen på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ezlife Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2017 (endret) Har nå fått kjørt diagnose på verksted. Ingen feilmeldinger registrert. Har og sjekket micro switch i panserlås og denne er OK. Ingen på forumet som har hatt dette problemet? Noen som kan tipse meg om en god workshop manual / verkstedshåndbok jeg kan laste ned? Endret Januar 24, 2017 av ezlife Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 25, 2017 Share Skrevet Januar 25, 2017 I min signatur har du alt du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå