Gå til innhold

Feilkodeleser

Bmw_power 2002
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Eivind320x skrev:

Jeg kjøpt diagnosekabel før jul og lastet ned ISTA D og fått til å lese ut feilkoder av min E91. Så jeg burde i teorien kunne hjelpe deg, uten at jeg er expert på det :-D

Ok. Men da er vi to på det, ikke er expert på dette. Ja viss du kunne ha hjelpt meg. Så hadde det vært kjempe fint. Når kan du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eivind320x skrev:

Hvor holder du til da? Jeg går av vakt på mandagsmorgen, så burde vell kunne ta det mandag ettermiddag :)

Eg holder til på stakkevollvegen.. Så lenge til ja. Eg hadde tenkt og få gjort det i helga. Før eg bor engelig ikke her på stakkevollvegen. Før bilen står hos mora mi. Å eg bor i Lenvik kommune så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eivind320x skrev:

Oki, går sikkert bra å få gjort det i morgen ettermiddag :) holder til på Tomasjordnes og har tilgang til garasje :) 

Ok. Eg har tid nå omså, viss det går bra før deg. Du holder til der ja. Bilen står i en garasje her den er nå, før den vil ikke starte så. Derfor eg må få lest av feilkoder på den, før å finne ut hva som er galt med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Eivind320x skrev:

Har jobbhelg og skal på vakt nå. Om det er skikkelig krise kan jeg møte deg i morgentidlig rett etter vakt. Dvs . 08.30 

Ok. Neida klare sikkert og holde til ettermiddag i morgen. Men skal du ha noe før jobben eller hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eivind320x skrev:

192kr Pluss mva for 5 min e vell det Bil i Nord tar nå xD

neida, trur det går helt fint. 

Send meg pm med kontakt info, så slenger jeg deg ei melding etter jeg er kommet på jobb. 

Da sir vi 200kr før det,bare før å runde det av til helt tall. Ok. Ja det kan eg gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har https://www.kjell.com/no/produkter/elektro-og-verktoy/verktoy/maleinstrumenter/obd-2/obd-2-adapter-elm-327-for-bluetooth-p48500?gclid=Cj0KEQiA_KvEBRCtzNil4-KR-LIBEiQAmgekF-SdOrY7lG2sadsNLa6PucyHrAqtA7Mk0FG8zxOsOOgaAmNI8P8HAQ

Fungerer knall med Torque appen til android. enklere og raskere å bruke enn de fleste "standalone" Obd lesere

evt. https://www.teknikmagasinet.no/sokeresultat?q=odb2 

finnes også andre typer til rimelig penge på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...