havardfred Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Skulle koble til dab antenna til eonon spilleren i e92'en, men når jeg søker etter kanaler finner den ingenting. Har en kontakt som jeg ikke finner ut hvor skal kobles, eller i det hele tatt om den skal kobles til (se bilde). På bildet på nettsiden er denne bare klippet og tatt på krympestrømpe på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Her er bilde av pluggen. Bare en 1-leder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 (endret) Den skal limes inn til gods altså i stolpen på bilen. Hvis ikke så får den ikke jord, og da vil det ikke fungere. Endret Februar 1, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Var det jeg fryktet, da må jeg skrape av lakken for å få god jord da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Nei skal ikke være nødvendig det. Gjorde hvertfall ikke det på min e46 når jeg kjøpte ny spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Får fortsatt ikke opp kanaler... prøvde å fjerne litt lakk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 1, 2017 Share Skrevet Februar 1, 2017 Ein kar innpå her fekk signal med ein gang han kobla ut dei ettermonterte LED-pærene i AE. Få lakk på da du har skrapa vekk og sjekk om du har ettermonterte LED-pære i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2017 Har ettermonterte led angel eyes og led tåkelys. Hørtes jo rart ut. Har ikke mye lust å gå tilbake til halogen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå