urgem3 Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Har en E60 2008 mod med CCC Kjøpte denne på GS og monterte etter anvisninger:http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/3595964 Vet ikke helt om jeg skjønte dette med konfigureringen., trengs det koding? DAB modulen kommer ikke opp i CCC men den kommer opp i listen i INPA over moduler Har noen montert slik tidligere og kan forklare dette på norsk? Configuration: Connect the antenna wire to the FISTUNE module Connect the light conductor link to the light conductor for the FISTUNE module Start the radio Remove the light conductor link and connect the light conductor with the FISTUNE module The FISTUNE module carries out the self-configuration Start the channel search in the radio and check the DAB+ signal presence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Du må nok kode ccc din. Si i fra om du trenger hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Denne koder seg selv, noe som skal skje om man følger oppskriften ovenfor. Det harstprt sett fungert å gjøre det på den måten når jeg har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2017 Kan noen forklare på norsk hvordan det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 Slik jeg forstår det, så skal jeg først sette den "loopen" inn i fistune modulen, og la den kabelen som går til fistune modulen henge løst. jeg skal så starte radioen deretter ta ut loopen og så koble den til kabelen som er beregnet for fistune modulen. Kommer da denne plutselig opp i CCC ? eller må den restartes eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Det stemmer slik du beskriver det. CCC skal da kode seg selv, noe og du skal etterhvert få DAB-valget i menyen. Om dette av en eller annen grunn ikke skulle fungere må det gjøres manuelt med korrekt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2017 har inpa/ncs/tool32/winkfp hvordan er framgangsmåten for da og gjøre dette manuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 8, 2017 Share Skrevet Februar 8, 2017 Du må legge $654 inn i bilens VO. Om du ikke vet hvordan dette gjøres bør du lese deg litt opp på programmene og hvordan disse fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 Har lakt inn 654 i både cas og lsm men dukker fortsatt ikke noe dab funksjon i ccc, noen ideer hva som må gjøres videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 12, 2017 Share Skrevet Februar 12, 2017 Du må kode CCC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 satt dab til aktiv, i CAPPL DAB dukket nå opp i CCC, Men når jeg velger DAB står det NO signal, har brukt en universal dabantenne fra en sony spiller, men det burde vel funke? eller må jeg ha fistune antennen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå