vegard89 Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Hei. Som jeg har skrivet i tittelen er det noen som vet om det er 15 eller 20 pin diagnoseutakk? Hva kan brukes fra overgang? Siden jeg bare har obd2 nå per dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Pre-face er nok 20-pins rund kontakt under panseret. De fleste 15-20 pin overganger fra Ebay fungerer, men hva du kommer til å få lest ut avhenger av softwaren du bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2017 Okei så om du kjøper 15 eller 20 pin spiller ingen rolle? Er bilen til en kompis av meg og han var også usikker på hva slags diagnoseutakk han hadde. Jeg har bmw scanner 1.4.0 også inpa/dis. Vil det fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 5, 2017 Share Skrevet Februar 5, 2017 Overgangen er forresten 16 til 20 pin, gjerne noe sånt. Du kan prøve å koble på BMW-scanner med en sånn overgang, men hvis du har inpa som fungerer så har du vel en annen kabel med 16 pin som du kan bruke sammen med overgangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2017 Okei, takk for svar e.c ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå